23 September, 2008

Nukuke.

Nüüd olen minagi hobuseomanik :) Laupäeval, 20. septembril käisime Big Dollil Pärnu kandis järgi. Seal tegin väikese nö. proovisõidu samm-traav, treilerisse ja minek :) Kodutee oli suhteliselt pikk ja väsitav, aga koju jõudsime ilusti. Plika treikust maha ja boksi. Mahalaadimisel oli selline naljakas asi veel, et tüdruk tagurdas ilusti vastu karjust ja alguses ise ei saanud arugi ja pärast tegi väikese õhulennu, aga see oli tõesti väga väike. No tallis veetsime me Kadriga veel oma paar tundi kindlasti, kui mitte rohkem :D Ja siis tuppa ja magama. Hommikul ärkasin kell 8.30 ja enam magama jääda ei saanud, kohe hopshops talli :D Siis, kui olime ennast ilusti üles äratanud viisime Dolly koplisse. Esialgu tegime ühest suurest koplist kaks pisikest, tiigipoole jäid Kalla ja Tigris ja Dolly jäi teisele poole. Natuke aega olime siis koplis ja siis läksime tuppa. Siis Dolly suutis meid veidi ehmatada :D Me arvasime (õigemini, mina arvasin siis) Et Tigris ja Kalla on koplist välja pääsenud ja oh seda paanikat :D Aga õnneks läksid nad kõigest teisele poole ja plika läks veidi pööördesse :) Vahepeal käisime Kiiklas kaera toomas ja Kaisa käis Tigrisega tegelemas. Siis mingi aeg lasime nad kolmekesi kokku ja oh imet, ei olnudki erilist riidlemist. No, õhtu saabus ja ma läksin koju. Muidugi oli mul õppimatta ja teine tund oli ajaloo kt. Ma ei viitsinud eriti õppida ja ma ei teagi nüüd kuidas kontrolltööga jäi.. 8-) Enam-vähem sain tehtud :D

Esmaspäeval tõi Kaisa Winnerdance'i ja Sara Kadri juurde. Käisime sõitmas kolmekesi. Ma sõitsin Kaisa toodud sadulaga. Alguses kui proovisime niisama selga oli täitsa tipp topp, aga selga minnes hakkas see ikkagi turjale natuke. Niiet jääb ära. Ma ei taha hakata koguaeg mingi pehmendusega sõitma. Parem ikkagi kohe sobiv osta. Kuigi Kaisa ütles, et see on normaalne, kuid mina tahan ideaalset, mitte normaalset :) Eks tuleb edasi otsida.

Teisipäeval (täna) läksin talli. Koolis oli aastajooks ja ma vaatasin 9.-12. klasside jooksu ka ära ja siis läksime Kristaga minupoole. Alguses pidi Krista Winnuga sõitma tulema, aga kuna ta poleks bussipeale jõudnud jäi see ära. Issi tuli järgi ja me läksime Peerile. Esimese asjana märkasin, et koplis on kuidagi palju hobuseid :D Aga siis tuli meeld,et Sara ja Winnu on ka. No praegu on nagu kaks erinevat karja: Tigris Line, Big Doll ja Kalla ning Sara ja Winnu :D Naljakas. Alguses oli plaan minna Tigrise ja Dolliga maastikule käekõrval jalutama ja ümbrust tutvustama, aga kuna me pidime Sara ja Winnu ära sõitma ja sellega parasjagu aega läks, ei jõudnud. Homme kindlasti. Homse päeva pühendan ma ainult nukule :) Ja kuna homme ainult kuus tundi on, siis saab varem talli ka. Ei jää enam hilja peale :)

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.