01 October, 2008

30.09 & 1.10

Eile: Väntasin rattaga talli. Tsillisin hobustega. Siis tuli Kadri, ma panin Dolli ja Kadri pani Tigrise sadulasse. Läksime sõitma. Doll oli muidu hea, andis pead enamvähem kätte ja traav oli mõnus pehme kuni me otsa teiste hobuste poole seadsime. Siis hakkas mingi nõme tõmblemine ja meel oli nii mõru. No, okei. Siis läksime edasi. Galopp. Tegin galopitõste, alguses hakkas oma traavlitraavi tegema, siis võtsin tagasi ja uuesti. Läks ilusti.. ja pauhh! Tagant üles või ma ei tea, mis ta seal nikerdas. Siis tegime galoppi natuke edasi. SIis veidi traavi ja paremast jalast. Jumaljumal.. ainult lirakad käisid. Ma olin nagu mida perset. Mis toimuub. No, okei. Tegime veidi traavi ja jahutasin maha. Enne sadulasse ei lähe, kui Utega jutul oleme olnud ja normaalse sadula ostnud. Ja vaheaega ootan ka, et Pallasesse minna. Või kuhugi, kus on normaalne plats ja värki. Vahepeal mõtsin, et viiks Dolli Toila.. Kui liivakas talvel norm on, siis vaatab veel. No.. aga samas.. Seal täkk ja ruunad.. 8-)

Täna: Läksin neljaks trenni ja ei olnud plaaniski talli minna. Piret ütles, et jookseme Käva mägedeni ja tagasi. No kuna Käva mäed ja tall on mingi.. väga lähedal, siis keerasime Moonaga otsa vasemale ja minek. Läksime koplisse ja paitasime hobuseid. Tore oli, Monsa kiindus Kallasse. :) Reedel tallinna minek, arvatavasti siis ratsapoest läbi. ^^

2 comments:

Meika said...

energia ülejäägid mis muud või lihtsalt õnnelik ,
või on asi sadulas ..

Heidi said...

Ma arvan, et sadulas..

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.