04 October, 2008

4.10

Täna sõitsin kella kahepaiku rattaga talli. Mõtlesin, et teeks Nukule vabakaid. Hakkasin siis aeda meisterdama, kui Kaisa helistas ja ütles, et nad hakkavad umbes poole tunni pärast sõitma. Siis jäi aiategemine pooleli ja hakkasin siis asju tassima ja Winnut valmis panema. Lasin teised hobused sinna tiigikoplisse ja hakkasin seda mudamülgast puhastama. Üks külg oli juba puhas, kui tõstsin oma pilgu teistele hobustele. Ja mida ma näen? Sara jalutab põllu peal, väljaspool koplit. Siis hakkas kiire, otsisin kohe selle koha üles, kust ta üle jalutas, nimelt aed oli heinakuhja juurest maas ja ta lihtsalt astus sealt üle. Õnneks teised hobused temast välja ei teinud ja näksisid puud edasi. Läksin siis Sara juurde.. Nagu see mutike ennast kätte ka annaks? Lippasin talli ja võtsin ämbri (ämbrit meenutades- mul jäi see õue, õunapuu alla, niiet Kadri, palun korja see sealt üles (A)) ja läksin Sara järgi. No eks ma siis sahistasin sellega ja järsku kuulen, sammud seljatagant. Tigris tuli suures graanulinäljas sama teedpidi välja. Aga mina olin kavalam. Läksin kopli tagasi ja need tibid tulid järgi. Tõstsin aia üles tagasi ja asusin Winnut edasi puhastama. Läks mul aega, mis läks, aga asja sai. Lõpuks oli Winnerdance saduldatud ja istusin selga. Winnu ei olnud Winnu, ausõna. Ta oli.. kuidagi väga närvis ja imelik. Täiesti teine hobune. Kohutav. Helistasin siis Kaisale ja küsisin, et kaugel nad on. Ma ei suuda enam seljas olla. Nad olid juba silmapiiril ja ma jalutasin neile vastu. Hüppasin seljast maha ja viskasin Kaisale ratsmed pihku. Kaisa jooksutas teda veits ja ma istusin selga tagasi. Rahulikult alustasin uuesti. Kaisa tõi martingali ja ta oli poole rahulikum. Kaisa filmis, tegime müügivideo, ning ta ütles, et ma teeks mõned hüpped ka. Nikerdasid seal Tomiga takistuse valmis ja läksin hüppele. Kusjuures, väga ilusti hüppas. Kaisa pani veits kõrgemaks ja uuesti. Mamma mia, juhtus see, mis oli varem juhtunud. Hops takistuses sees. Mul käis elu vaikselt silme-eest läbi. Winnu lõhkus lati ka ära, ots läks katki. See võis väga valus olla. Aga läksime uuesti ja natuke madalamalt, nüüd korjas jalgu nagu vana kala. Siis jahutasin maha, päitsed pähe ja andsin oheliku Kaisale. Ise läksin aeda edasi meisterdama. Sellega läks kiiresti ja hakkasin Dolli puhastama. Neil oli vist mingi ühispüherdamine. Ta oli vähemalt kolm korda hullem kui Winner. Enam-vähem nühkisin sopa maha ja minek. Jooksutasin teda veidi, üldiselt oli tubli, aga koguaeg piilus üle aia. Söötsin porgandijupi sisse ja jooksin riideid vahetama. Kadri vanaema oli juba ukse kinni pannud, ma lasin kella ja koputasin ja tegin sadat imet, lõpuks läksin akna taha ja koputasin. Ta tegi ukse lahti ja kibekäbe vahetasin riided ära, ratas sisse ja autosse. Tom viskas mu koju ära. Üldiselt oli tore päev :)

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.