01 November, 2008

1. nov.

Eilne sünnipäev möödus ämbliku- ja naerurohkelt. Täna hommikul saatsin siis külalised minema ja ise tegin veits tööd ja läksin talli. Sealt avanev vaatepilt masendas mind, aga egas midagi. Läksin koplisse ja võtsin Dollu. Ta on kuidagi imelikuks muutunud.. Ta enam ei tule mulle vastu ja see toimus nagu üleöö.. Ta kardab käega vehkimist ka.. Nii imelik. Ta on üldse selline jätke-mind-rahule-olen-omaette praegu. Eile ka, kui tüdrukutega sinna läksin, tuli tsekkis üle ja siis sõi edasi ja ei mingit huvi tegevuse vastu :s. Tigris on ka karjast niiii eraldi. Frodo tolkneb koguaeg Dollu sabas ja siis õelutsevad seal jms. Aga see selleks. Läksin Dolluga boksi ja esialgne plaan oli sõitma minna, õigemini jalutama. Aga kuna mul hakkas õues niiii külm, siis ma otsustasin, et täna ei lähe külmetama. Ja siis puhastasin ta niisama ära ja harjutasime temaga boksis korralikult olemist. Ta tambib seal ringi ja hirnub ja närveldab koguaeg. Terve selle aja jooksul üritan temaga rahulikult rääkida ja paitan teda. Praegu pean teda päitsete ja ohelikuga puhastamise ajal hoidma, sest muidu ta lihtsalt ei lase mul puhastada ja tambib minust üle. Eks ma olen teda natuke maiustusega ka ära hellitanud. FU HEIDI! Igastahes, kui ma ta kõva harjaga üle olin tõmmanud, siis mõtlesin, et aitab ka. Siis ootasin kuni ta maha rahuneb, siis tegin tasakesi boksiukse lahti ja astusime a e g l a s e l t tallist välja. Nojah, kuipalju see meil siis välja tuli.. 8-) Ja siis kui ma ta lahti lasin.. Mamma mia, kus tirtsu jooksis. Te oleks pidanud seda nägema, see oli väga vau! :D Jooksis ümber heinakuhja, kargas õhku, peksis tagant üles. Ja terve selle aja jooksul teised hobused ei teinud temast eriti väljagi ja minul oli muie näol.
Ja tallist, Tigris ja Frodo tegid öösel midagi, niiet vahesein on puru ja praegu on nagu kaks boksi ainult.. Hobuseid on neli. Ja Kaisa võiks ka oma hobuse juba ära viia, kaua võib?! Minu hobune ei pea tema hobuse pärast kannatama. Jube. Aga kui ta nüüd homme-ülehomme teda ära ei vii, siis saan mina ikka päris kurjaks kohe..

6 comments:

Krista said...

Vb on Bigil innaaeg 8-)

Heidi said...

Ära oli juba.

Kristhel Vaht said...

Märade värk, üsna tujukas oli Dolli mul kah aga pikapeale läks üle. Saime omavahel läbi, nagu sõbrannad kuigi ikka tuli ette neid tujusid. Tema poolt. Ma arvan, et ta on lihtsalt karjaelus nii kinni, seepärast ta vb. närvis ongi ja trambib ja hirnub. Tahab karja juures olla.

Heidi said...

Eks ma usun jah.. Eks nii mõnelgi tuleb halbu päevi ette :) Ma loodan, et see läheb peagi üle.. 8-)

Meika said...

ehk energiaülejääägid ? :D:D .
kaneelil esines neid ka omajagu palju :D .

Heidi said...

No ma ei teaa.. :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.