19 January, 2009

Helloo.

Pole ammu kirjutanud.
Kõik on läinud endistviisi iga päev tallis käies ja boksi puhastades. Praegu oleme täielikult puhke-režiimil. Jalg tundub ka ilusti paranenud olevat. Aga üks asi on kohe väga paha. Tips köhib, ja päris tihti olen kuulnud teda köhimas. Ei tea kas see on külmast või heinast? Ma ei usu, et heinast, kuna väljas olles ei ole ju tolmav hein. Ja peale vee joomist köhib ka vahest.. Mis peab teda nüüd miinus kraadidega tekitama äkki?! 8-) Karv tal ju nii paks pole. Eile avastasin ka seda, et ta on veidi kleenukesemaks jäänud. Ja üks asi, mis mind veel häirib on see, kuidas ta oma poksi ei salli. Põhu tambib nii palju alt ära kui võimalik. Keskelt on peaaegu, et tühipaljas maa. Ükskord, see oli.. mm.. neljapäeval vist, läksin talli ja hobsud olid mingitel segastel asjaoludel sees ja tips tudis. Vups oli püsti, kui ma teda veidike piilusin. Viskasin natuke sööta ette talle ja viisin hobused õue. Nüüd on magav-Dolli ka ära vaadatud.
Sadulaga on nüüd selline lugu, et kui olen turjaskeemi ära teinud (2 korda olen juba teinud ja nüüd läheb kolmas kord veel xd ) siis saan teada tulevase sadula mõõtmed ja siis saab hakata sadulat otsima ja ostma. Ja ''vana'' sadula panen siis müüki. Isn't it sad, or what?!

3 comments:

Meika said...

äkki talle ei sobi allapanu või on tallis niiske ?? tean et paaril hobusel on olnud nii . ja talvel ma isiklikult soovitaksin küll tekitada. minu loom on ka ilusti soojas tallis aga tekk on alati muidu peal, just sellepärast, et peale trenni vms jooksmist külm tuul vahest üle selja ei tõmbaks . või anna ACC'd vms, aga peale andmist u 1 tunni pärast tuleks nats kordetada .

Kristhel Vaht said...

Kas ussirohi on antud? Mul hakkas siis köhatama kui seda andnud veel polnud...ja lasin tal kaera ka leotada (ka eelmises kohas tehti seda) :)

Heidi said...

No tallis on niiske niikuinii. Allapanust on suhteliselt korralik. Ma koguaeg mõtlen, et kas tekitada või mitte. See on nii kahe otsaga asi- kui pidevalt tekitada, siis järgmine talv tal ei tekigi sellist tugevat karva, siis peab jälle tekitama jne. Aga kui nüüd mõelda, siis ega see tekk mul nii paks ka pole, lihtsalt tuule ja sademete eest kaitseks.
Aga, Kristhel, millal ta viimati ussirohtu sai? Peab vaatama need vaktsiinid ja asjad ka siis üle. Peab siis loomatohtri juurest läbi käima ja igaksjuhuks ostma :)

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.