27 January, 2009

Käisime jalutamas. :)

Tere siis ka. Täna läksin kohe peale kooli Peerile, käisin korra kodunt veel läbi. Alguses, kui talli jõudsin ei teadnud, millest alustada. Viskasin hobustele veidi heina ja siis tegin boksi korda. Kui see tehtud möllasin tsipa hobustega ja Dollu nii pakkus ennast mulle, et käisin jooksuga tallis ja võtsin päitsed-oheliku ning läksime aiast välja. Btw, Dollu pressis end läbi värava ja see läks katki. Psäähää, selline vedruga kinnitus oli R.I.P! Küna on ta ka suutnud juba veidi ära lõhkuda. Kinnituselt on üks kruvi ära kadunud ja see logiseb veits. A igastahes, läksime jalutama. Alguses oli nii tore ja värki, kuni me koplini jõudsime ja ta avastas, et oi hobuseid ei ole -.- Siis kõndisime kaks sammu edasi-üks tagasi meetodil kuidagi edasi ja Dollu hirnus nagu ma ei tea kes. Varsti oli Tigris ja Kalla ka platsis ja sai rahulikult edasi minna, kuni kopli lõpuni, seal oli väike paanika, aga leib mõjub iga kord.. 8-D Läksime vanaema juurde ja tagasiteel oli veidi kärsitu ja tormakas. But i have to deal with it. Tegime traavi ja puha, ilusti jooksis. Viskasin ta mingi aeg koplisse ja siis hakkas tramburai pihta, kolmekesi lasid nagu ratta peal. 5 min järjest panid traavi-galopi segu ja hetkeks imestasin, et miks ta küll rajal enam ei jookse.. :D Ulme. Ma juba hakkasin muretsema, et nad jooksevad segaseks ennast, vilistasin ja kõik kolmekesi tegid kohe kannaka ning jalutasid värava juurde. Lasin mõned lonksud juua võtta ja kärmelt korjasin ämbrid eest. Viskasin veel heina ja panin Dollule fliisika peale ning hiljem, kui enam ei hingeldanud panin ämbrid ette tagasi ja siis võtsid ka ainult paar lonksu. Nad jäid üsna rahulikuks ja ma vahetasin tallis riided ning võtsin papsiga ühendust..
Nädalavahetusel sai Dollu omale kraami juurde: uus veinipunane ohelik, sadula/valjaste hooldusvahend, sööt mineraalidega, söödakopsiku ja siis oli vist kõik. Rääkisin ka isaga saepurust, ja nüüd tuli meelde, et ma unustasin talle kotid üle lugeda.. *.* Aga igastahes, põhku on, aga mul on vaja midagi boksi 'auku' ka panna ning varsti toome vb mulda juurde sinna. Turjaskeemi ma täna jälle ei 'jõudnud' teha. No läks meelest. Ma kirjutan punaselt otsaette omale varsti, no selline ei anna olla :D Homme käin Hagbardi juures ka ussirohujahil, koolile hea lähedal (H).

Okei, porgand teie kabjalistele!

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.