23 February, 2009

Dollu 23. veebruar.

Nagu ikka, käisin ka täna tallis. Poksi tegin korda ja siiberdasin tallis, ning mul paluti hobused sisse tuua. Lasin nad sisse ja isa oli ka mul. Ta tõi vett ja ma siis andsin Dollile sööda ette (nüüd jälle kaera peal, kuna müsli on otsas ja Rakveresõitu pole niipea plaanis). Jook ka peale seda ja siis jäi ta oma heina krõmpsutama. Mõtlesin kabjad ära teha, oleksin juba eile teinud, aga nad olid koplis ja päris surma ma saada ei tahtnud. Niigi kükitasin seal tagajalgade juures ja riskisin eluga. Esijalgade all olid suured lumetopid ja kabjad veidi kasvanud. Tagumistel kapjadel on need nö. augud süvenenud. Plaanis on vet. arst kontrolliks ja sepp kutsuda. Ega eriti palju jällegi rääkida ei ole.. Oma õigesti tehtud turjaskeemitraadi kaotasin ka ära. Arvatavasti on see garaašis, aga sinna praegu sisse ei saa. Ja siis selline asi, et kas keegi oskab täpsemalt rääkida söödaratsioonist? Ma foorumist leidsin viite siia, aga sealt midagi eriti uut ei leidnud, no seal on üks tabel, aga see sadulavöö seal tabelis, kas siis selle järgi tuleb võtta? Mu kohukese pea ei võta seda välja.. (A)

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.