13 May, 2009

Natukene siis..

Dollu rind on palju paremaks läinud. Olen teda ( ja Kadri ka vist ) määrinud koertele-kassidele mõeldud nahasalviga, mis vetapteekri sõnul sobib ka hobusele. Aga tundub, et ikka aitab ka. Enam paistes ei ole vaid on lihtsalt väikesed mummukesed. Täna üritan talli jõuda, et siis proovida meie uut putukatõrjet. Täiesti kohutav, kui kiireks on läinud. Esmaspäeval käisin bio tööd järgi tegemas, peale seda oli selline vihmane ilm ei saanud minna.. eile käisime Narvas ja jõudsime alles kell 7 tagasi, ei jõudnud jälle. Täna teen järgmise nädala geo töö järgi ja siis tegeleme Rootsi ettekandega ( meil on järgmine nädal siis suur kontrolltööde nädal: Ajalugu, Keemia, Eesti keel, Inglise keel, Geograafia väiksem töö esialgu. Ja kuna mina olen järgmine nädal seoses vee-projektiga Rootsis pean ma peaaegu, et kõik tööd kas enne või pärast järgi tegema. Inglise keele õpetaja ütles, et me ei pea tegema, kuna sealolemine parandab loodetavasti märgatavalt meie keeleoskust) siis pean raamatu läbi lugema homseks, kell 8 kultuurimajja minema ja tantsima.. HORRIBLEE! :D Ma hommikul ei teadnud enam, mis päev on ja hakkasin neljapäevaks juba valmistuma.. Peaks veel sadula ka muretsema, sest nii palju aega on juba möödas. Ja siis peaksin puid üldse laasima, et koplipostid saada, karjusekohta peab uurima, geneka.. Elu on kiire! Nüüd läheb aega täiega kaotsi ka Rootsivärgiga, mitte, et ma ei tahaks sinna minna.. :P Blogi jõuan täita ka vaid arvutitunnis, sest kodus ei jõua ma lihtsalt arvutisse. Õnneks arvutitööd mul tehtud, saan siin tsillida. Okitoki, ma nüüd hakkan järgmise tunni asju õppima. Adios!

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.