09 May, 2010

Jah, me üritame, jälle.

Me oleme üsna tubliks läinud juba. Ainult, et ma saan sõita siis, kui keegi mind abistab, sest kui Dollu otsustab seisma jääda, siis ta ikka seisab. Ja no vahest ei saagi ma üksi liikuma, peab keegi tulema piitsaga ja natuke ergutama. Aga me oleme siiamaani teinud sammu ja traavi, koos igasuguste voltide ja üleminekutega. Galoppi pole ma veel teha julenud, sest ma kardan, et see rikuks kõik ära. Kordel olen ma paar korda ta galoppi lasknud, aga ikkagi ei taha kuidagi üldse seda kordet ja asja. Peaks mingi aia ehitama, aga ma ei taha issit koormata, sest ta on niigi busy. Ja meil ei ole ka eriti kohta, kuhu see aed teha.

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.