15 October, 2008

15.oktoober.

Nonii. Lõpuks sain mina ka oma hobuse juurde. Alguses oli plaan esmaspäeval minna, aga siis tuli mul meelde, et mul on vaja bioloogias üks töö ära teha.. Siis tahtsin eile tulla, aga ilm ei lubanud.. Ja täna, finally. Koolis oli esimene füüsika, kus Jõumees ütles mulle, et ma kirjutaks suurema käekirjaga ja et teaduslikult on uuritud, et kui inimese käekiri järsult!! väikeseks läheb ( mis minul on juba pikemat aega olnud ) siis kannatab ta mingi alaväärsuskompleksi all.. ja siis rääkis ikka, et mina ju nii nägus neiu, et kuidas minul selline asi saab olla.. Omg :D:D Töö sain viie, mis oli elu esimene viis füüsikas vist. Siis olid mingid mõttetud tunnid, bioloogia töö sain kolme.. täiesti masendav. 3,6 on bios keskmine hinne.. kohutav. Homme on keemias töö, sellel eriti suur tähtsus pole, sest seal on mul kõik viied. Vene keeles noriti mind jälle minu nooruse pärast.. So big deal! Oeh, aga lohutav on see, et varsti on kooli vaheaeg. Ja minul on täna nimepäev ning kuulõpus sünnipäev. Mõns.
Aga igastahes, kella nelja ajal läksin talli, võtsin Dolli koplist ja alguses ei tundnud ma teda ära. Muti on paksuks läinud. Puhastasin ta ära ja panin soola ette, oi kus lakkus. Kui soola imemise ära lõpetas ja avastas, et oi-oi.. teised hobused on koplis, siis oli küll väike paanika. Sadulaid proovida ei saanudki õieti. Aga õnneks jõudis Kadri just koju ja ma tegin talle ettepaneku väikese maastikuringi teha. Tõin Frodo sisse ja Doll rahunes ka lõpuks maha. Ta läheb ikka päris crazy'ks. Hobused saduldatud ja välja. Kadri läks Frodoga ees ja mina tahtsin Dolliga järgi minna.. o mai gaaden, kui Nukk nägi, et teine hobune välja läks.. Hakkas pukitama ja tõmblema, mamma mia. No enivei, saime kuidagi sadulasse ja minek. Natukese tegime ainult traavi, ülejäänud oli kõik sammus ja looduse uurimine ja pläkutamine. Tirts jääb lihtsalt jumala lambist seisma ja edasi enam ei liigu. Säärt ka ei tunnetanud eriti, aga pole hullu. Minu süü ju. Sõitsime, mis me sõitsime, lõpuks olime tallis. Siis vusserdasin tekiga ja kojuminek. Tekk on ilus ja paras ka! :) Kena. ;*





Siis kui Ingelaga maal käisime :)




Ja juba suve alguses pidime me siia filmi sisse ostma.. :D












aa jaa, siis selline asi ka, et üks sadul tuleb reedel siiapoole.. Pöidlad pihku, pöialpoisid! :D

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.