12 October, 2008

Tups.

Eile käisin hommikul Toilas. Nägin uusi hobuseid ja värki, aga Actorini ei jõudnud. Põhjus, miks ma üldse sinna läksin.. Alguses tahtsin sõitma ka minna, aga ilm oli nii kaka ja mina olin tõbine, et ei olnud üldse isu. Issil oli kiire ja sõitsime minema.. Mingi teine kord. Eile veetsin pool oma päevast Peeril. Ronniga (minu überstupid koer) läksime kaklema natuke. Lasin ta lahti ja see oli nagu loll, jooksis ja keksis ringi, siis tahtsin ta ära kammida, kuna ta vahetab karva. Ja mis te arvate, et ta lasi ka? Ei, minu peale hüppamine oli palju tähtsam ja käe hammustamine. Õh, ma nii vihkan seda, kui koer õpetamatta on. Siis panin Ronni kinni ja läksin puid tassima.Need tassitud, läksin talli. Seal sügasin hobeseid ja läksime koos Kadriga maale. No, ega midagi huvitavamat ei olnudki. Ma tahan sadulat juba.. Mul pole õrna aimugi, kust see saada. Asukoht on ka nii nõme, et Ute ka siia tulla ei saa.. Hobusega sinna sõit oleks ka äärmiselt kurnav. Masendav.

3 comments:

Krista said...
This comment has been removed by the author.
Krista said...

1) Proovi Ronni aeda panna. Meil ju mõlemad aias. Ja issi sõber pani ka oma ketikoera aeda ja ta on palju nurmaalsem ;) Paari päevaga peaks nagu rahulikuks ka jääma. 2) Onju olemas see sadulabuss vms, ja see ole megakallis ka (Barnsby oma) ;)

Heidi said...

Ronni oli mingi aja aias, aga kuna aed jääb inimeste kõndimisalast natuke väljapoole, siis ta oli seal natuke õnnetum. Ja ta saab piisavalt palju joosta, niiet, ketisolemine ei ole mitte tema rumaluse (e. mitteõpetamise) põhjuseks. Sadulabuss mulle ei sobinud. (Ja põhjuse jätan enda teada ;))

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.