06 October, 2008

Sööda mind, anna mulle juua ja hooli minust ja kui päeva töö on tehtud, anna varjualune, puhas ase ja avar latter. Räägi minuga. Sinu hääl tihti asendab ratsmeid minu jaoks. Ole minuga hea ja ma teenin sind hea meelega ja armastan sind. Ära raba ratsmetest ja ära tõsta piitsa. Ära peksa, ega togi mind, kui ma sind ei mõista, vaid anna mulle aega sinu mõistmiseks. Ära pea seda vastuhakuks, kui ma su käskudele ei allu. Võibolla on probleem sadulas,valjastes või kapjades. Kontrolli mu hambaid, kui ma ei söö, võibolla on mul hambavalu. Sa tead, kuidas see haiget teeb. Ära peata mind liiga kiiresti ja ära kärbi mu saba... see on mu ainus relv kärbeste ja moskiitode vastu. Ja viimaks, kallis peremees, kui minust sulle enam kasu ei ole, ära lase mull nälgida ega külmetada ja ära müü mind. Ära anna mind peremehele, kes mind aeglaselt piinab surnuks ja laseb mul nälgida, ole pigem armuline ja hoolitse minu eest, lastes mul joosta ja nautida sooja karjamaad. Lase mul seda sinult paluda ja palun ära pea seda lugupidamatuseks, kui ma palun seda Tema nimel, kes sündis tallis, nagu mina.

Aamen.

Nii hea jutt. (Y)

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.