04 November, 2008

4. november Peeril.

Peale kooli läksin talli, sinna jõudsin nelja aeg. Hakkasin bokse puhastama ja kui olin viimasega lõpetamas, siis tuli Kristin. Andis asjad ära, ma tõin Dolli sisse, vaatas üle ja läks suht minema. Kuna Doll oli üksi tallis, siis jälle närveeris ja hirnus ja tampis ja kakas. Siis tõin Tigrise ka ja siis oli rahu isiklikult. Andsin talle kaera ette ja hakkasin puhastama. Õnneks oli ta vaja vaid üle tõmmata ja kabjad ära puhastada. Natukese aja pärast hein ka ette ja valma. Siis tuli issi, tahtis uksele korraliku riivi ette panna ja boksi ära katta, et Doll seda ära ei näriks. Aga riivi jaoks ostetud kruvid olid liiga suured ja see kate oli liiga väike, vms. Seega tsillisin natuke veel tallis, lõikasin Dollil tuka ära. Muhahaha, nii nunnu jäi ^^. Täitsa ära ei lõiganud, vaid jäi selline nunnu tukk. Ehk kasvab veidi paksemaks. Turjapealne tutt pole üldse pikemaks kasvanud. Samal ajal, kui me tallis olime, demonstreerisin papsile oma 90 cm!!! vööd, mille tellisin 120cm-na.. Nojah. Täna õhtul kirjutasin ka Utele, et mis värk on. Ta ütles, et ma olen ebaviisakas ja muud asja. No ok siis. Nüüd olen mina mustas nimekirjas, jei. So pointless. Siis ma küsisin talt, et miks on vaja minust ja minu hobusest valetada? Jaa, muidugi minu hobune on stressis ja temaga on kiiresti vaja midagi ette võtta, muidu langeb masendusse ja saab depreka. No tule taevas appi!

2 comments:

Meika said...

mis sa looodad utest paremat vä ? xd ,

Heidi said...

No lootsin, arvasin, et ta ei ole selline nagu räägitakse :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.