03 November, 2008

Algus.

Appi, kui masendav see kool on. Täna sain kaks kolme.. Kuigi olen nelja-viieline õpilane. Värdjad õpetajad, ausõna, kes esimesel päeval kohe küsivad.. Aga õnneks lõppesid need seitse tundi kiiresti, ja ma sain talli oma kallikese juurde minna :)
Kella nelja ajal läksin talli ja hakkasin boksi puhastama. Samal ajal vatrasin Kadriga ja muljetasime muljeid. Kui juba pimedamaks läks, siis tõime hobused ka ära. Ma kohe ei oska aiaga majandada. Frodo pressis ka ennast sealt vahelt läbi, kui ma Dolliga välja läksin. Viisin siis kähku tüdruku boksi ja Frodok kimas kohe Tigrise boksi ja hakkas heina sööma.. Nii kahju oli ta sealt välja võtta ja õue tagasi viia. Selline tunne oli, et ma tegin talle ülekohut võinii.. Kurb.
Aga, Tigris ja Dolli boksis, kaer ette ja siis ta nosis seal. Kadri tsillis Tigrisega ja peagi läksin ka mina Dolliga mässama. Hakkasin teda siis puhastama, gaadenmarmelaaden, ikka niii tolmune. Täna oli teda nii hea puhastada, ta oli nii rahulik. Ja kõik see mässlemine ongi sellepärast, et ta on hirmus/paanikas vms, et ta karjast ära võtsin. Kuigi ma olen temaga juba suhteliselt palju tegelenud ilma teiste hobusteta. Ma ei tea enam, mida teha. Veel rohkem?
Kärpisin ta saba veits ja tegin ühte lakasalku patsi, et see ilusti teistega koos oleks. Homme tuleb Kristin (6) ja toob varustuse ära, ning vaatab Dollu üle. Aaga jah, teki ostan arvatavasti kas


selle (mingit pruunikat värvi)
või

selle. ;)

1 comment:

Kadri said...

MIDA KURADIT SA TEDA TUKAGA TEGIDDDDD! :D:D:D:D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.