27 November, 2008

Jeee. not.

Järjekordne Jänedasõit jääb arvatavasti jälle ära.. Kurb. Ma jälle nii lootsin, aga eks tuleb harjuda. Ma juba mõtlesin, et kui palju me areneks. Eks tuleb kevade/suveni oodata..
Kui huvitab, miks jääb jälle ära, siis ütlen, et sellepärast, et kedagi teist ei ole kaasa võtta. Kadri ei tule ja kes siit ikka veel tuleks.. Keegi. Üksi on raske minna, sest ainult ühe inimese pärast ei hakata ''laagrit'' korraldama asi läheks liiga kalliks. Mul pole rahast kahju, aga nojah.. Homme talli ja kui viitsin närve raisata, siis lähen sõitma ka.

Nägemist!

4 comments:

Helina said...

annemar?

Laura Evisalu said...

ühe inimese- sinu pärast tehtaks või kolm laagrit :D , alles sügisel oli karina üksi laagris, hind ja kõik muu on sama :D ja ma usun et karina saad sa seltsiks ikka :D ja ka mina tuleks teid vaatama :D

Meika said...

laura isa ka laagrisse :D:D !!!
saad astraga nännutada :P:P

Heidi said...

Meika sina ka! :D Ja ongi kogu seltskond koos (A)

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.