26 November, 2008

Ja ma mõtlesin.. Paljud panevad igaks trenniks martingalid ja igasugused rihmad, nöörid, tsikid brikid peale.. Ausaltöeldes oleks mina lihtsalt niivõrd laisk, et ma ei viitsiks neid koguaeg, iga trenni alguses sättida. :D Kui ma vahest ei viitsi isegi kaitsmeid jalga panna (siiamaani on nad ikkagi jalas käinud..) ja värki. :d Niii laisk olengi.

I like sweet Doll and I cannot lie, it's something you can't deny. Because when Doll looks you with her sweet-sweet eyes, it looks so freaking nice I get high.. I wanna go ride, i wanna feel Doll under my saddle.
Oo Doll, i wanna get wit ya, and drink your nectar, because baby, you are the perfect little Dolll ;*

Midagi sellist. Magage hästi kõik!

4 comments:

Meika said...

ausalt öeldes ega see martingalid ja muu staff ei võta kaua aega, kaitsmed on põhilised ausaltöeldes :D:D . millepeale ma koguaeg mõtlen, sest kahel geniussil on kombeks oma jalgu lõhkuda .

Laura Evisalu said...

meil kaitsmeid ei ole, aga meil on külgratsmed. need ajavad mul juhtme nii kokku :S, eriti veel, sest neiu siiberdab ja ei kannata mitteüks teps seda rulliku häält. aga no külgratsmeid on mul enda turvalisuseks vaja, sest meil käib ju pea viuh alla ja tagumik ülesse. :D :S

Heidi said...

Meika, kaitsmed kaitsmeteks, need on suhteliselt tähtsa väärtusega :D
No ma ei tea, kui kasulik see külgratsmete variant just on.. aga, kui sa leiad, et see sobib, siis on hea ;D

Meika said...

ja, ja mons apuhul on kummid soovitatavad :D:D . sest muidu on tunne nagu istud kaelkirjaku seljas ja jooksed ma ei tea muupalgiga D::D . suht oleneb mida saavutada tahad, ja tuleb leida kõigeparem ja ohutum asi ;)

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.