26 November, 2008

Lõpuks ometi tallis! (Okei, eile olin ka, aga ka suht korra.)
Eilsest: Oli 7 tundi, peale seda korra koju ja talli. Et boks korda teha ja tibu näha. Wowwowwiwau, mis seal boksis toimus. Pm, kõik välja. 6 kärutäit sain, saate aru?! :D või oli isegi 6.5.. Aga igastahes, kui ma oma lumerookimiste ja boksitegemisega juba enam-vähem ühele poole olin saanud, suvatses Kadri ka talli tulla :) Siis me rääkisime ja rääkisime ja rääkisime.. Ma aitasin teda saepuruga ja tõime hobused sisse. Ega midagi erilist ei juhtunudki, sest paps tuli kähku järgi. Nii tore on ikka!
Tänasest: Täna jäi arvutitund ära ja oli viis tundi, jeee. Ruttu talli ja tõin tibukese sisse. Ta oli niiii jubeeeee. Ma mõtlesin, et appiiiii, annaks lõuksi :D:D (muidugi ma ei andnud, aga lihtsalt selline tunne oli, et enam ei jaksa) Siis ma tegin ta peale kurja häält, sest ta astus mulle peale, minust üle, minu alt, paremalt-vasakult poolt.. Igaltpoolt igastahes. Ükskõik, mis asja ma kuskile panin vms, pidi ta ära närima ja seda igale poole loopima. Ma täiesti keesin seest juba.. Kuidas saab selline olla?! :O Topib pea boksi alt, boksi vahest, boksi pealt ja igaltpoolt läbi.. Nii mase. Aga, kuidagi sain valmis (panin oma ilusailusa sinise kombeka selga (ps. tegelikult ei ole ilus, aga soe on!)) ja läksin õue. Kalla ja Tigris olid terve selle aja kopli väravas seisnud ja passinud. Aga jah, ega neil seal õues midagi eriti teha ka pole. Kes see ikka viitsib heinakuhjast seda heina välja kiskuda ja lume alt midagi söödavat otsida.. Ikka on parem olla tallis, kus hein ees ja mõnna. Ok, me kõndisime Dolliga peaaegu tee otsa, sest ta lihtsalt kõndis ja kõndis edasi. Ma üritasin teda maha rahustada häälega (millest ta vist üldse aru ei saa.. aga ma püüan) ja tegin peatuseid ja siis seisime ikka päris tükk aega.. Nägin autot ja siis mõtlesin, et peaks selga ka lõpuks istuma. Nii. Võtsin siis seisma ta.. Seisime paar sekundit, kuni tal kannatus lõppes ja hakkas taandama.. siis kui ma taandada ei lasknud, siis hakkas edasi minema. Kui aru sai, et ka see hetkel võimatu on, siis hakkas mind näksama, ja siis hakkas küljendama ja... O M G. Panin jala jalusesse.. Seisis.. hakkasin üles tõstma, keeras ta otsa ringi ja hakkas galopis kodupoole minema... Aga õnneks või õnnetuseks olen ma tubli ja püsin seljas hästi, sain ma ta kohe peaaegu seisma, ilma suuremate õnnetustega ( tee oli suhteliselt libe..) Keerasime otsa ringi ja ma olin niiii vihane, et mõtlesin, et jooksen koju ja nutan patja. Sammusime edasi, läksime männist mööda juba ja.. tuli pisike punane Renó. Kadri ja ta ema jõudsid ka koju. Mina läksin ikka edasi. Vahepeal tuli mmm.. Alar? Aivo?? (ma ei tee neil vahet ^o)) vastu.. Igastahes, piimapoiss. Teretasime ja Doll jäi pm suu lahti teda vaatama. :D Surusin siis erksamale sammule ja ta nii vingerdab. Ühest teeotsast teise. Jõudsime põlluni ja läksime lume sisse. Oi kuidas siis jalad ja õlad tööle hakkasid. Sisikonna raputas segi. Läksime siis puude vahelt välja ja hakkasime traavi tegema. Tõstis jalgu nii mis jube ja tempo oli laes. Võtsin ta siis natukese tagasi ja tegime veidi traavi. Lumi sadas nii vastikult, ühe külje pealt, selline tuisune oli. Tegime igast volte ja peatuseid. Samm ka vahepeal ja hämaraks hakkas minema juba ning asusime kodu poole. Võtsin uuesti traavi, et ikka pekki ka natuke kulutada. Siis ta tempo läks nii lakke, et võtis galopi.. Ma nii kartsin, et jälle hakkavad igasugused laksimised tagant tulema, aga ei tulnudki.. Wow. Kohe olime traavis, sammus ja peatuses. Ta läks väga närvi, me olime ju siiski ü k s i n d a. Tegin alguses kolm korda iga 10 sammu tagant peatuse. Tirtsu ei taha üldsee seista. :/ Siis läks sammude arv 15 ja 20. Kuni jõudsime teeni. Vahepeal tuli issi õpilasega vastu ja siis natuke rääkisime, aga siis pidi ka seisma ju. Ta oleks peaaegu oma tõmblemistega autosse tõmmanud. Paps sõitis edasi ja meie läksime talli. Lõpp oli päris hea.. Boksi jõudsime siis hakkas jällle see tõmblemine pihtaaa.. :'( Võtsin ruttu sadula ja bitlessid ära ja tegin meelega kaua.. Et ta maha rahuneks. Kusjuures rahuneski, natuke hirnus ja siis läks ilusaks. Võtsin kohe kotist leiba ja andsin talle! ;* Ta oli juba väga rahulik ja viskasin peotäie heinu ka ette. Mu eesmärk oli vähemalt pool tundi tallis üksi olla ja siis võib natukeseks veel õue minna. Panin talle teki peale ja kammisin lakka.. Ilusti oli :) Vahepeal, kui tallist hobuseid näha oli, siis vaatas, aga muud midagi. Poole tunni pärast viskasin ta korraks õue, ta läks kraapis tiigilt jää maha nii nunnult, jõi natuke ja siis hakkasid Tigrisega üksteist näksama ja mängima. Jätsin noored omavahele ja kohendasin boksi veel veits. Panin kaera likku ja Kadri tuli. Natukese aja pärast olid hobused ka sees ja Dollik oli niiii nunsaaa. Kallis ;* Mul oli juba kõik see halb meelest ära läinud. Ta vaatas nii nunnult oma suurte ilusate silmadega ja kõrvad olid nii kenasti ees.. Kuidas sa saad sellise mõmmi peale pahane olla?! :D Tsillisin veel veits ja 'saatsin' Kadri ja Tigrise pimedas maastikule ;P. Kohe oli paps ka järgi. Käisime veel vanaema juures ja ma musitasin Nöpsukallist (meie kiisu maal. väga kallis ja nii karvane. 4 aastane ja tupsu) ja Totut kallistasin, seda küll mõttes, sest ta ei lase ikkagi paitada ennast.. :( Ronni vedeles oma kuudis ja pistis oma nina pai jaoks kuudist välja ;* Väga mõnus oli.
Esmaspäeval oli kt, eile oli kt homme on kt.. :S Et siis õppima.. Tsauu ;)
Kui tahate võite mind orksis ja igalpool addida. ;*

2 comments:

Kristhel Vaht said...

Hmh, mis tujud tal küll on :D Vaja koguaeg teiste sabas olla, et ei kannata enam inimese seltsis olla. On alles mutt :P

Heidi said...

Jaaaa, nad nii tuuuritavad Tigrisega :D
Ja mu isa täna ehmatas ära, kui ma Dolli korraks üksi talli jätsin, et miks ta nii käitub :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.