15 November, 2008

Kiiktool.

...nii kutsub vanaema teda. :d

Aga täna läksin kella kaheteistkümneks talli ja varsti tuli Kadri ning läksime sõitu. John pani Tigrisele suulised ja ma näppasin bitlessid.Kalla võtsime ka kaasa, jooksis meil sabas. Nii lahe oli. Aga nüüd trennist.
Läksime Bogensite maja taha Täkumetsa serva äärde, Kadri leidis seal täitsa normaalse ja talutava platsikese. Sammu tegime palju ja peatusi, volte, diagonaale jms. Kui saime juba istaku peale seisma jäädud võtsin traavi. Super traav oli. Ta oli mõnusalt lõdvestatud ja tempo oli tore. Säär ja istak toimisid ka. Ma avastasin, et kui ma ise krampi ei lähe, siis on hobune väga hea. Vahepeal sammu ja uuesti traavi teisest jalast. Paremast jalast nii toimiv ei olnud, kuid parem kui varem on olnud. Ma jäin superrahule selle trenniga, ainuke milllega rahul ei ole on see, et ühes kohas ei saanud ma üldse teda juhtida, aga pole hullu. :P Ning Kadriga arutame igasugustest võimalustest treeneriga ja treenerita. Väga kõvv ;*

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.