14 November, 2008

HB

Ahoi.

Kaua pole kirjutanud ja ega midagi juhtunud ka pole. See nädal olen kaks korda tallis käinud, kolmap ja täna. Esmaspäeval on 7 tundi ja kuna siis ma enam talli ei jõua (kui, siis ainult boksi puhastama) ja sellepärast lähen kooli trenni. Teisipäeval 7 tundi + Nõmme trenn. Kolmapäeval 6 tundi ja siis lippan talli. Kui kole ilm siis puhastan ainult boksi ära, hobune sisse, kaerad ette, puhastan, hein, kui ilus ilm siis sõitma või tegelema. Neljapäeval 7 tundi ja järgmisest nädalast on siis poolneli koor ka. Ja reede 5 tundi ja tall. Täna ei jõudnud midagi peale boksi teha, sest Annemar pidas oma sünnipäeva. Muidu teen sellise plaani järgi, et kui kole ilm, siis boks + puhastamine/tegelemine ja trenni või ilusa ilma korral sõitmine. Ja laup/pühap ka siis vähemalt üks talliskäik. Appi, kui nõme on see, et platsi pole ja nii ruttu läheb pimedaks ning koledad ilmad on. Plats, see suht ükskõik aga need teised. Aga varsti läheb üle, niiiet tore :)
Täna käisid iss ja Uldo Tammikus saepuru toomas, tõid natuke. Aga see on nii tihe ja nii raske, et kotid sai ainult poolenisti täis panna. Ja täna, kui natuke boksi seda lisasin, siis peaaegu igast kohast läks katki, kuna see nii raske. niuks. Aga ma ju tugev maanaine, saan hakkama :d
Ja homme lähen ka talli, kindlasti. Aga seda vaatab veel, kas hommikupoole koos kadriga või ilma. Sest mul ju valtrapit pole.
Ja siis selline värk ka, et kas kellelgi pole valtrapit müüa, mida odavam, seda parem! :D Või sadulavööd või muud nänni.

Ja siis selline küsimus ka, et kas minna bitlessidele üle või mitte? Kas keegi oskab öelda nende plussse ja miinuseid. No plussid on kindlasti need, et hobune ei saa suust niipalju haiget, aga nendega saab ju ka haiget teha ja kas nendega peab kuidagi teistmoodi sõitma siis, või midagi sellist. Ootan infot siis! :)

(pöidlad pihku homseks!)

4 comments:

Meika said...

tripi kuskile ratsatarvete poodi :D:D . osta tutikas, käib kauem ;) kui mõni suht kasutatud, muidu meie tallist saab lahedaid valtrappe :P ma hoian seal paaril silma peal, et kui mu rahaline kriis paraneb siis tellin :P või hipokalt saab lahedaid asju :P

Krista said...
This comment has been removed by the author.
Kristhel Vaht said...

Mul on see üks valtrap müüa, mis ma Dolliga kasutasin. Selline beezikas/hall. Täitsa korralik, pole katki kuskilt. 100 krooniga müün ära :) Kui huvitab...

Aga nende bitlesside osas, sa võiksid ju proovida kuidas ta on. Äkki nendega toimib pikapeale paremini. Hambad sai tal viilitud ennem müüki aga paistab, et suulisega meeldib talle ikka kakelda :)

Heidi said...

Lähim ratsatarvete pood on Rakveres, ei viitsi niisama sinna sõita :D Jah, Krista, maanaine! :D
Ma kohe kirjutan uues postituses, kuidas täna oli..

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.