20 November, 2008

mõtted.




Ma jäin mõtlema ja ma vahest ei saa aru, et mul täitsa oma hobune on. See tuli kuidagi nii järsku ja sellist seedimisaega polnud. Ma olen niii õnnelik tegelikult, et Dollik mul on. Just Dolli, sest ma olin enne seda juba ta ostmise peale mõelnud, aga siis tundus see nii võõras mõte. Ma olen Kadrile nii palju sees selletõttu! :D Ja ta on nii tubli. Kuigi vahel tundub, et ta on nagu ülbe ja selline, et a sina siin, okei, vahetpole. Aga tegelikult on tal mõnus iseloom, võimas loom :D Ja mis meist veel tulevikus saab.. Tahaks häid tulemusi saada, aga selleks peab vaeva ka nägema. Praegu harjume üksteisega ja omavahelise koostööga. Hetkel teeme traavi ja sammu ja sellist. Kui meil traav ja üleminekud ja värgid ilusad on, siis teeme galoppi ka. Ma ei viitsi hakata praegu galopis kaklema temaga. Alguses see galopp, mis me tegime ei olnud üldse mingi ilusa galopi moodigi. Aga küll varsti tuleb.. ;)
hihi, nii naljakas kuidagi :D

4 comments:

Kristhel Vaht said...

See on tema nendel piltidel? :O
Ta näeb imekena välja! Ja vahest ma ikka mõtlen, kui väga ma teda tagasi igatsen :( Aga südames olen ülirõõmus, et just Sina ta omanikuks said ;) Poleks osanud paremat lootagi.

Heidi said...

Ikka tema, ikka tema :) Täitsa krõbe plika on jaa.. Ma ei väsi seda kordamast: alati võib külla tulla, kui võimalus avaneb :) Hehe, :P

Regly said...

Nii tore, et te step by step võtate. Tubli oled! Paljud seda ei suudaks.

Heidi said...

hehe, eks ma püüan tubli olla.. kuigi vahest ei taha see eriti välja tulla.. :)

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.