21 November, 2008

Ootused, lootused..

Täna oli viis tundi, jipikajee. Viimane tund oli mata, kus oli kt. Tegin selle umbes 10 minutiga ära ja lippasin koju. Ruttu talliriided selga ja paps tuli järgi. Viis mu talli ära. Ei jõudnud ära oodata, millal ma lõpuks ometi valgustust Dolli boksi kohal näen ^^ Okei, nähtud, läksin koplisse tüdrukule järgi. Nuhtlus nimega Fritz oli muidugi lahti, ja ehmatas Dolli ära. Doll pistis teiste juurde jooksu, ja mida ma näen :O:O:O:O:O:O Tirtsu lonkab!!! Ma olin nagu wtf. Ok, lähen siis, et toon ära. Päitsed pähe ja hakkasime liikuma. Siis hakkas Tigris trügima ja Kalla jäi ette ja pm teod oleksid vist ka kiiremini liikunud kui meie :D Vahepeal mõtlesin, et käin kopli tagaosas ja vaatan kuida sseal pinnas on, äkki saab sõita. No teekond sinna oli suht jube, Tigris ja Fritz läksid kaklema või hakkasid mängima või mina ei tea mida nad seal tegid, igastahes üks puntratants see oli.. Siis läks Doll närvi, tahtsin temaga käekõrval traavi teha, et näha, kas ta veel lonkab või oli see korraks vaid. Ei saanud teha, kuna need kaks jooksid ringi ja tamburaitasid. Ja järsku hakkas Tigris meid rammima ja Fritz jooksis meie vahelt läbi, niiet Doll tahtis talle virutada, aga ei saanud ja ma oleks äärepealt pihta saanud. No siis ajas see mul kõik soolikad segi (loe: lõi kopsu üle maksa) ja ma lasin tüübi lahti. (ps, alguses jooksis ta muidugi koos ohelikuga ära :D) Kohe kui lahti sai, hakkas jooksma ja tegi näo nagu polekski kunagi longanud, aga ikkagi väike longe oli sees. Hakkasin juba nõutult talli poole astuma, kui wow, kes sealt tuleb. Kadri tuleb. Wuhuu, ja ikkagi tõime hobused sisse. Poleks teda tulnud, ei oleks ma ka üksi viitsinud mässama hakata. Hobused sees ja panime nad valmis. See läks suhteliselt kähku, kuna hobused olid lumes püherdamisest ainult veidike niisked. Läksime siis oma pühapaika, Täkumetsa põllu taha serva.
Hakkasime 'trenni' tegema. No meil tuli päris hästi välja ja mõtlesin, et äkki Kadri tahab ka Dolli proovida.. ning järgmisel hetkel leidsin ennast Tigrise seljast. Oioi, mis samm tal on :D Vajab harjumist. Ja tundus, et Kadrile Doll täitsa meeldis. Ok, vahetasime tagasi.. Jällegi leidsin ma ennast mõtteis ja seekord mõtlesin, et kuna meil oli traav väga hea, et galopp ei teeks ka paha.. Aga siiski soovitan enne kümme korda mõelda ja siis teha. Või noh, õigemini siiski kakskümmend korda mõelda ja siis üldse mitte teha. Karotše, sitt oli. Andke andeks. Aga täiesti masendav. Ma ei mõista mis tal viga oli. Jälle käis üks paugutamine.. tagantpoolt. (eiii, mitte peeretamine, vaid tagant üles peksmine!). Võtsin siis kohe traavile tagasi ( Jälle rõhutan, kakskümmend korda mõtle ja siis üldse ära tee!) Ma oleks tegelikult pidanud edasi sõitma, sest muidu kasvab ta minust 'üle' Aga mis tehtud, see tehtud. Ma tegin veel lõdvestavat traavi, mis oli rohkem traavivõidusõit. Algus oli hea, aga lõpp kehvavõitu. Ma ei räägi ka siniseks külmunud varvastest.. Aga mul suva, ma nii kaifin talve :) Aa, ja longet trennis enam ei olnud, arvatavasti oli see lumest, mis kabja alla kinni oli jäänud. Ja meelde jätan sellest trennist ainult positiivse ;)

Südamed sinu pihta.

1 comment:

Helina said...

Teil on nii palju lund.. veab :P

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.