07 November, 2008

Uimane.

Täna läksin talli. Mõtlesin, et ei hakka teda 'tuppa' vedima ja läksin päitsete ja harjadega koplisse. Läksin tema juurde siis ja ta oli täna jälle kuidagi ära. Selline uimps ja tee-mis-tahad hobune oli.. jälle. Aga puhastasin ära ta, samal ajal muudkui nihverdas ja siblis, nagu oleksid mingid sipelgad naha vahel. Siis kui harjaga kõhu all olen, või jalgade poole liigun, siis teeb kurja nägu ja vehib jalaga. Imelik. Mixisin aia ka kokku ja läksime sinna. Ta oli ikkka totaalselt ära. Mingi omas mullis. See ajas minu ka närvi, aga ega ma midagi ei teinudki, sest kui mina olen närvis ja tema on imelik, siis tuleb sealt üks kapsapuder. Niiet, egas midagi. Käisin korra tallis, panin kaerad hakkama ja hakkasin hobuseid sisse tooma. Tsill. Kaisa viis ka lõpuks Winnu ära, aga no ega siis normaalselt ei saa ju viidud. Ikka pidi minu teki kaasa võtma.. o booše moi!

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.