25 December, 2008

Jõulupühad.

Häid jõule teile! ;)

Eile käisin tallis ja avastasin, et hobused ei käinudki öösel sees.. Kui hobused avastasid mind askeldamas, tulid kohe kopliväravasse seisma ja uudistama. Viisin neile juua ja patsutasin niisama. Vahepeal hakkas lund sadama ja siis kohe päris kõvasti, nii et ma jõudsin täpselt enne tuisku Dollule teki selga visata. Ta oli nii rahulikult paigal ja ootas, kuni ma seal sättisin. Sain ilusti rinnaesise rihma ja kõhualused rihmad kinni pandud, kui tuli kuri-kuri Tigris ja ajas minu Dollukese eemale *nuuks*. Dolli tuli esimesel võimalusel minu juurde, kui Tikutaku ta rahule oli jätnud ja seisis edasi. Panin jala rihmad ka kinni ja patsutasin pepu pääle, et okei, valmis. Ta seisis ikka kõrvad lontis paigal nagu kivikuju ja siis ma rääkisin temaga. Kuna sadu läks ikka päris tuisuks üle, siis pidin talli sooja jooksma. Natuke olin, sättisin seal asju ja kui tagasi läksin, siis nägin, et Doll alles hakkas liikuma. Läksin ämbrit võtma ja Dollu silmas mind ning hakkas uuesti minu juurde tulema. Tuli poolele teele ja ma siis seletasin seal, et mine-mine nüüd heina sööma, varsti pead niikuinii tuppa tulema ja et hiljem saab nunnutada sinuga. Ta jõudis mäe juurde ja keeras küljega minu poole, siis tegi seda kaelavärki alustades Tigrise-kalla-heinakuhja poolt ja lõpetades minu poolega ja Tigris oli kohe hopphopp platsis ning müttasid uuesti minu juurde. Kas siis saab ära minna sealt?! Ei! Ja siis ma istusin seal ja sügasin plikasid. Kuna mul hakkas lumehanges istudes väga külm ja mul oli aega palju, siis otsustasin vanaema juurde minna. ~1 km kõndimist ja olin kohal. Muidugi sellel ajal, kui ma sinna kõmpisin, siis oli tuisk kohe väga tugev, nii kui tuppa sain jäi rahulikuks. -_- Rääkisime vanaemaga juttu ja mängisin veidi Totuga ja issi oli ka kohe kohal. Jõudsin kodu sättisin natuke ja õhtul oli aiandis pidu. Veidi peale 2 olin kodus.

Täna käisin kibekähku tallis, kuna kiire oli. Vanemad viskasid mu kolmepaiku talli, tõin hobustele juua, tegin boksi puhtaks ja nad olidki juba järgi. Issi mängis naabritele veidi Jõuluvana ja varsti läksime Eredale.

Tsiteerin vanaema:'' Dolli, ära mängi lolli!'' :D

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.