08 December, 2008

See meie armastus.. see on lihtne nagu laul.


Ta on nii tore. :')

Etsiiis, reede-laupäev-pühapäev, kõik päevad olin tallis. Iga päev tegin ka boksi ära, noh, võtsin junnid ära ja pissitäpid. Saepuru panin ka natuke vähem, aga sellest ei muutunud midagi, kuna juba eelmistest kordadest oli mul seal saepuru piisavalt. Saepuru saame siis juurde, kui ilmad külmaks lähevad ja maapinna ära külmetab, sest muidu ei saa käruga Tammikusse ja talliõue ka mitte. Senikaua peame põhuga hakkama saama, ja ma usun, et kui see seal õues väga riknenud pole, siis see mingi väga hull ka pole, sest põhk pidi hobustele ka tervislikum ja parem olema. Vahepeal mõtlesin, et kasutaks turba-põhu varianti, kuna seda on nii mõningas kohas soovitatud. Ja turba saaks juba kasvõi meie soost kätte ja issi ütles, et kuskilt saab veel. Niiet allapanu hädasse me ei tohiks jääda.

Hobused olen ka kas üksi või Kadriga koos sisse toonud ja neid kantseldanud. Pühapäeval tuli emme ka talli ja ütles, et ma olen ikka tubli ja toimekas. Haha. Ja nad rääkisid Kadri emmega juttu.

Ma tõin hobsud sisse ja andsin Dollule kolmveerand kopsikutäit kaera, sest ta on way too active.

Andsin kõikidele hobustele juua ja rääkisime ligipääsevusest veele ja saepurust (yeah, põhiteema!) Kuna Dollu jalad olid liiga porised ja valgetest sokkidest ei olnud midagi järgi, mõtlesin, et tõmban üle. Mõeldud-tehtud! Kallasin ämbrisse natuke vett ja tõmbasin sokikesed üle. Midagi väga puhtaks ei saanud, aga natuke ikka. Muidugi, esimese ämbri jõi Doll kohe ära. Kuigi enne seda jõi veel terve ämbri ja natuke peale. Huvitav.

Oma tekki sain ka pühapäeval katsetada. Überhea tundub olevat. Õues oli parajalt tuuline ja kisus tuisule, tegin Dollu elu natuke lihtsamaks. Vahepeal Tigris tsillis ja tõmbles ja jooksis.

Täna sain Anne-Mailt ostetud sadulavöö(d) kätte. Üks tuli kingitusena, tore :) Ainult, et v e i t s mustad olid. Nüüd puhtaks pestud ja kuivavad. Ma ei tea, kas ma homme talli jõuan, sest mul on homme jälle saalihoki võistlus ja seal oleme Ühisgümnaasiumi ja Kesklinnakate vastu. Hoidke pöialt. (Täna saime kahelt kõige nõrgemalt haledalt pähe ja kõige tugevamaga jäime viiki :D)

2 comments:

Kristhel Vaht said...

Dolli oli suur joodik meil Reius :P Ja söök, see läks alla nagu valguskiirusel :D

Heidi said...

Ongi nii. Kõik läheb nagu mutiauku. Ja niii suur maiusesõber on :D Söök on ta elu. :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.