22 December, 2008

Täiesti jube.

Täna läksin 11 talli. Jootsin hobused ära ja puhastasin mingi tund aega Dollut. Mitte, et ta must oleks olnud, vaid tegin kabjad ilusti ära ja piirasin lakka veidi. Paar mm äkki, lõikasin ühtlasemaks.

Tagumine parem kabi oli imelik. Seal on nagu selline auk, võtan sepaga ühendust, et milles asi võib olla.
(pildil on kabjad vahetusse läinud, vasakpoolne on tegelikkuses parem :D)

Panin sadula selga, kasutasin Kadri pehmendust ja suulistega valjad ja läksime õue. Ta oli väga korralik. Ma tundsin ennast seal seljas väga kindlalt ja hea oli olla. Alguses, kui läksime, siis tuli traktor vastu, mis teid lahti lükkab, ja me pidime kevad-kopli peale minema üle traadi jne, ja seda kohta kartsin, et äkki jääb jalg sinna kinni, aga ei jäänud õnneks. Siis natuke põgenesime traavis traktori eest ja läksime tädi juurest vanaema juurde. Vahepeal tuli meile üks onuke vastu, kes tundus kohalik olevat. Mina teda ei teadnud, aga ta küsis minult, et mitu hobust mul on, ma ise vastasin, et minul on ainult üks. Siis näitas peaga talli poole ja küsis, et aga seal, ma vastasin, et kokku on kolm ja nii pikk meie vestlus siis oligi.
Peagi pöörasime Dolliga otsa ringi ja läksime kodu poole tagasi. Vahepeal hakkas tal kiire ja võttis traavi, aga muidu oli väga tore. Kokku kõndisime umbes 2 km, see oli jalutamine, mitte trenn, kuna ma tahtsin lihtsalt näha, kuidas ta praegu suulistega on. Vahepeal näris ikka päris kõvasti, aga vahepeal ei närinud üldse. Viisin hobused välja ja boksi tehes avastasin, et minu telefon on kadunud. Lucky me! Hakkasin siis seda otsima ja läksin ratsateed pidi. Jõudsin hobuste kopli juurde, vaatan hobuseid ja tundub, et Tigris on väljas. Suure kuhja juures oli. Olin püha viha täis, 1. oma mobiili pärast ja 2. Tigris oskas ikka õigel ajal välja minna -.- . Müttasin läbi paksu lume sinna ja otsisin kohta, kust ta välja läks, et takistada ka teisi välja minemast. Ja Tigris oli väga rahulik seal, ega liikunud kuskile. Nägin, et see osa, mis meil okastraadiga on, on katki ja püherdamisjäljed on seal. Jube õnnetus! Üritasin seda parandada, aga mis sa sellest ikka parandad.. Läksin Tigrise juurde ja nägin, et mõned veretilgad on maas. See veel puudus! Tigris jooksis minust üle ja ei kavatsenudki kätte anda. Ta läks hoopis teepoole ja Dollu ja Kalla läksid ka temaga. Jooksin ruttu talli, panin ämbri pooleldi kaera täis ja võtsin oma päitsed õlale ja jooksin koplisse, ise koguaeg kaeraga sahistades. Poolele teele tuli Dollu ja Kalla vastu ning hakkasid mind taga ajama. Tigris tuli ka teiseltpoolt karjuse juurde ja seal sain ta kätte. Talli juurde jõudes vaatasin ta üle ja nägin, et esijalgade vahelt oli katki. Kole lugu. Helistasin Kadrile ja jätsin Tigrise boksi. Varsti jõudis ka Kadri tagasi ja mina leidsin oma mobiili üles ^^. Kadri tõi Kesko-Agrost sööta, aga kahjuks vale. Mina ei tea mis seal juhtus, aga mina sain tavalise vitamiinidega sööda asemel sööda, mis on mõeldud hobustele, kes on pidevas töös- energiat annab. Ma ei teagi mida nüüd teha, keegi osta ei taha?! :D Igastahes, umbes nii nägi välja tänane jube päev.'

Meie väike kari :)

4 comments:

Krista said...
This comment has been removed by the author.
Krista said...

Mitu korda kuus teil need hobused välja saavad ?? :D:D Kas sa mitte pold suur okastraadi vastane ja nüüd "see koht, mis okastraadiga on" 8-) :D

Meika said...

suht, ma soovitaks heidi teil see okastraat ära kaotada sealt jasinna asemele miskit muud panna . kuna päris paljud on mulle rääkinud rõvedatest asjadest mis on juhtunud okastraadiga. ja ma usun, et te mõlemad ei soovi et te hobustega midagi niirõvedat juhtub et olete sunnitud mõne magama panema peale õnnetust. sest mõni mu tuttav on pidanud seda tegema ,

Heidi said...

See okastraadi värk ei sõltu minust..

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.