21 December, 2008

Head ja halvad tuuled on vahepeal puhunud.

Head 4. adventi! ;)

Räägin siis natuke sellest nädalast nii palju, kui ma mäletan. Esmaspäeval maa vist talli ei jõudnud. Jah, täpselt, ei käinud. Teisipäeval käisin Jõhvis üle pika pika aja, mis siis, et see mingi 10 km eemal on, kingitusi ostmas ja kolmapäevaks kleiti otsimas. Kadri oli ka minuga ja otsustasime, et me viime Kadri koju ja siis saab tallis ka läbi käia. Mõeldud, tehtud. Läksime issiga talli, Kadri läks tuppa. Hobused olid muidugi sees ja arutasime issiga, et teen boksi ka korda, kuna nädal on nii sisukas, et ei paari päeva jooksul ei pruugi talli jõuda. Tegime korda ja jootsime veel neid ja ega me eriti kaua ei olnudki.
Kolmapäeval oli jõulupidu ja kuuendast tunnist sain ära, et emaga Jõhvis käia. Jõulupidu oli tore ja kitarrimäng läks ka hästi.. vist. Neljapäeval koori ei läinud ja see jäi vist ära ka, ning läksin talli. Tegin jälle boksi korda ja midagi susserdasin veel seal.
Reedel sain tunnistuse kätte, höhö suht halb oli minu kohta. 7 nelja ja 7 viit. 8-) Läksin talli. Ma ei mäleta, kas ma tegin Dollile reedel või eile kordet, aga igastahes seda ma tegin. Panin talle kaitsmed peale ja läksin kopli tagaossa, ta oli jube närvis, nagu ikka. Hirnus ja jooksis ja tõmbles. Jõudsime sinna taha ja ajasin ta ringi peale. Tee poolt vajus ta natuke sisse ja talli poolt tõmbas, koguaeg tegi kas traavi või galoppi, niiet ma piinasin teda seal ainult mingi 5-10 minutit. Aga lõpuks jäi ta normaalseks ning lõpetasime ruttu ära. Lasin hobused õue ja hiljem tõin nad sisse tagasi. Laupäeval jõudsin alles kella kolmeks talli, kuigi olin Kadri emale öelnud, et lõunapaiku tulen umbes. Oih! Kadri ja ta ema läksid Saaremaale Pipsut ja Mikut vaatama ning mingile sünnipäevale, blabla ja mind jäeti siis nö. tallivalvuriks. Tegin oma toimetused ära ja ei olnud midagi, kerge! ;)
Täna hommikul oli poolüheksa buss Tallinna poole, s. t. et kella kuuepaiku oli äratus, et tallis ära käia. Issi tegi värava korda ja aitas mind hobustega ning saime kella kaheksaks valmis umbes. Ja nüüd, kella seitsme paiku jõudsin koju alles. Käisime Estonias balletti 'Pähklipureja' vaatamas, täitsa tore.
Kui meil soppamise-aeg oli, siis käisime virus ja midagi erilist ei teinudki. Suht mõttetu värk seal. (:D) Ja vahepeal helistas issi ja ütles, et hobused on sees, toidetud ja puhastatud. Mul oli karp lahti, issi tegi kõik üksinda ära, tõi hobused, tegi boksid korda, andis heina, Dollile kaera ja jootis ära. NIi tore :) Ja homme pooleüheksa paiku talli. Kui ilus ilm on, siis ma käin sõitmas ka ja seekord suulistega, kui ma neid korterisse ei unusta. ;)
Ja täna hommikul, kui Doll ära oli joonud, köhis kohe head paar korda :S Ja me veel arutasime issiga, et kas ma panen talle täna teki peale või ei, aga kui ma talli läksin ja teda seal köhimas kuulsin, siis igaksjuhuks ikka viskasin peale. Paps ütles, et hiljem ta enam ei köhinud.. Loodan, et see oli ainult korraks. :s

2 comments:

Mia said...

ha tubli, viru ongi nii taun koht, kui sa seda ikka tõsiselt mõtlesid :D:D

Heidi said...

Mhm, täiega mõttetu :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.