07 January, 2009

Banaanihullus.

Täna, kui viis tundi ära oli lõppenud, mõtlesin, et täna võiks DOlluga ette võtta. Nii kui ma kooliuksest välja olin saanud, tuli mõttesse ainult üks sõna- 'mkmmm'. Külm on ja ei viitsi ei mina, ega ka hobune pingutada ja las olla. Sõitsime issiga talli ja hobused tammusid tiigiääres edasi tagasi ja ootasid pingsalt kas puhast heina või sissetulekut. Tegin kiiruga boksi ära ja tassisin põhu boksi. Issile andsin käsu jääkaas aukudelt ära võtta. Issi toksis seal tiigipeal ja Dollik oli tal tagumikus kinni. Täiega ootas, kuni paps ära tuleb sealt. Samal ajal ajas Tigris Dolli muidugi minema ja Doll hüppas peaaegu, et isale peale. Omg. Aga, muidugi ta püüdis täiest jõust sealt terve nahaga pääseda. Jõid sealt ja ainult Doll, teised ei näidanud erilist huvi selle vastu. Mingi aja pärast viisin neile topi heina ja siis hakkas tamburai pihta. Voorisid edasi-tagasi-edasi-tagasi, kiusasid üksteist ja tegid niisama energiaringe. Siis tuli mul meelde, et ma võtsin ju banaani kaasa. Käisin hopshops tallis ja läksin Dolllu juurde. Andisin igaleühele alguses proovimiseks tükikese. Tigris võttis banaanitüki suhu, nätsutas natuke aega ja nii see sealt lendas. Dollu lasi vist terve tüki tervelt alla, sest et ta vaatas valguskiirusel mulle jälle otsa ja ootas järgmist tükki. Samuti andsin ka Kallale, aga tema tõmbas oma näo eest ära ja ei olnud huvitatud sellest. Dollu sai lõpuks endale terve banaani ja peaaegu pool minu sõrmest. Ja pealekauba tahtis ta mind ahnusest alla ka ajada! :D Rohkem midagi ei teinudki ja läksin sõitma.

6 comments:

Meika said...

mida banaan annab heidi ? :D:D . ma katsetan siis enda hobuse peal ka ära kui teada saan :D:D .

Heidi said...

Värskes ja korralikus banaanis pidi mingi vitamiin sees olema, ma lugesin foorumist aga praegu pead anda ei saa, mis täpselt ja värki, aga kui foorum lahti tehakse võin selle lk üles otsida :D

Regly said...

Banaan pidi hobusele sama, mis leib olema. Aga kuna ta on kallim, siis viimane tuleb rohkem kõne alla.

Heidi said...

Ahsoo. Doll sööb seda veel paremini kui leiba :P:D

Kristhel Vaht said...

Kas leib mitte raskemini seeditav äkki pole? Banaan paistab kergem olevat kuidagi :P

Heidi said...

Pole õrna aimugi :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.