06 January, 2009

Here we go again..

Kõik päevad olen tallis käinud, tubli mina. Eile lasin hobused sisse, läksin tegin värava lahti ja talli uks ja boksi uksed olid lahti ning Doll jooksis esimesena galopis boksi. Irv :D Tigris läks ka mingi esimest korda vist otse boksi ja Kalla traavis noorukitele järgi. Boksiuksed kinni ja Kalla ja Tigris avastasid, et neil ei olnudki söödaämbrit söödaga boksis. Niuniu. Viskasin heinad ette ja jootsin ära, nagu alati.
Täna oli väga tihe päev, kuid tall mahtus päevaplaani ikka ära. Kell 1 oli hambaarst, peale seda ruttu koju, siis polikliinikusse seljavärki ja peale seda kohe maale, tegin linnariietega boksi ära ja viskasin tibule sööda (!) ja siis, kui boksi ära olin teinud ja kõik korda teinud ka heina ette. (Umbes 20-30 minuti pärast, ikka ja alati) jootsin hobused. Issi hoidis Dollut boksist väljas, kuni ma boksi tegin ja põhku tassisin. Samal ajal vastik Tigris koguaeg hammustas Dollut pepust ja siis võttis heinatuusti ja hõõrus sellega ta tagumikkku :D irwirwirw. Vahepeal oli hiir minu söödakotti läinud ja krabistas seal, lõpus oli ta sealt välja lennanud.. Kui autosse istusime ja empsile järgi läksime, ütles mamps, et me oleme ikka päris kõva tallihaisuga.. Homme jälle ja kui ma ei unusta, siis võtan banaani ka kaasa! :d

2 comments:

Helina said...

aa, see banaani mõte on lahe :D ma viin ka see nv talli banaani, vaatab kas kidt sööb :P

Heidi said...

:P :D Aga, banaan peab olema värske, mitte liiga toores, ega ka selline pruunikas! :D

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.