01 January, 2009

Vigade leidmine, nende põhjus ja lahendus.

Kuna Ann tegi meist eile pilte, siis nende pealt on mõned vead näha.. Kõige parem oleks teha video minu trennist ja siis kellelgi targemal lasta kommenteerida ja need head ja vead omale kõrva taha panna, et järgmine kord paremini teha. Üritan teha ülevaate piltidest ja minu vigadest ja värkidest.

nii. Sellelt pildilt on näha, et käte asend on ilmselgelt täiesti vale. Käed peaksid asuma all pool ja kehale isegi lähemal. Sadulas peaksin natuke eespool istuma (minu tüüpiline viga, istun taga ja säär läheb ette)
Üks ratse londib, pidevalt kaotan ratsmed ära nisanäpp ja hobune on läinud liiga tempokaks, kuna terve trenni vältel üritasin saada normaalset, hea tempoga traavi, mis meil vahetevahel ka välja tuli, kuid üsna pea ununes. Trenni ajal sõitsin alguses bitlessidega ja siis vahetasin need suuliste peale. Vahe oli tuntav, kohe mitte, aga hiljem küll. Suulistega oli ta minumeelest tormakam ja kuidagi närvilisem, ta kadus mul alt ära ja läks galoppi. Kui bitlessidega ta vahepeal lõdvestus, siis suulistega oli pea koguaeg püsti.

Aga, meie peatused on läinud juba ilusamaks ja paremaks. Sellel pildil ei ole küll kõik neli jalga ilusti, nagu ühes korralikus peatuses peaksid olema, aga teistel peatusepiltidel on ilusti.
Üks meie probleem on ka see, et traavis ei võta me mõningaid pöördeid ilusti välja. Ma ei tea, kas asi on liigses kiiruses ja selletõttu on tal halvem pöörata (?) või milleski muus.
Täisistakut on mul veel raske seal seljas teha.
Rohkem ma ei oska kommenteerida, kui kellelgi midagi lisada on, p a l u n lisage. Ma tahan igatpidi targemaks saada, sest et me suudame õige käitumisviisi korral Dolliga areneda.

Ülejäänud selle trenni pildid on: http://fotoalbum.ee/photos/annLoogish/sets/663855?page=3&seek=1

3 comments:

Kati said...

Mul ka traavel, tean, mida sa tunned:D. Pöördeid on ka minu omal veel raske välja võtta, see vist tulebki ainult harjutamisega. Ja täisistakut on täitsa võimatu meil teha, sest traav on no nii teistmoodi.
Aga igatahes edu teile :), harjutamine teeb meistriks!

Kristhel Vaht said...

Mm, esimesel pildil liigub ta üsna esiotsal, peaksid teda säärte ja istmikutööga eest rohkem üles töötama, et raskus oleks rohkem tagaosal, nii on tal kergem pöördeid teha, volte, tõsteid ja ka üldiselt kõike muud :) Käsi peab temaga tööd tehes äärmiselt rahulik olema, kuigi see võib üsna raske olla :P Pm. lihtsalt paigal hoida, suunda näidata ja sääred ning istak teevad ülejäänud töö ära...

Heidi said...

Kati, ja suht keeruline, aga jälle omamoodi :P Võibolla harjub selle traaviga rohkem ja siis tuleb kunagi ka täisistak rohkem välja.. :P
Ja, ma olen ka avastanud, et mida rahulikum olen mina seal seljas, seda paremini töötab ka tema. Mul on mingi ilgelt nõme komme küljes, et keset trenni unustan istaku ära ja üldse läheb käsi tähtsamaks. Ja kohe kaob ka Doll käest ära. Eks ma püüan kõik asjad meelde jätta! Tänud.

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.