26 March, 2009

25. märts

Üks proov veel sadulaga.
Eile küsisin Kadrilt paksu pehmenduse ja läksin koos sadulaga. Vahet ei olnud, ei liikunud ikka. KOle lugu. Alguses saime paremini liikuma, aga niipea, kui Tigris mujale läks, ei saanud me liikuma. Ühtede postide juures jäime seisma ja tee mis tahad, aga edasi ei liigu. Kadri abistas mind veidi ja võttis ta käekõrval liikuma. Nii kui Kadri eest kadus, jäime seisma.. Ja siis hakkab taandama, ja mitte mingisuguse jõuga teda edasi liikuma ei saa. Mõtlesin, et äkki asi on selles, et sõidame koplis? Võib-olla, kui väljapoole lähme, liigub ilusti? Ei tea..
Igastahes, saime heinarullini ja tagasi. Tagasi läks paremini ja peaaegu Kadri abita (no loogiline) Aga ikkagii. Kui sääre tugevamini vastu panin, hakkas kohe jalgu loopima. NÕME.

Vastikvastikvastik, minu pea on tühi..

6 comments:

Laura said...

Stekki sa põhimõtte pärast ei kasuta? Mõnikord võib abi olla ka sellest, kui võtad lihtsalt kätte või koputad õrnalt. :)
Ja hääl aitab ju alati ka. :D

Meika said...

minust võib jääda nüüd jõhkardi mulje aga mina paneksin sinu asemel talle stekiga tou kirja, mul tegi hobune sama peale, lihtsalt puhas jonn ju. kergelt öeldes, minu arust istub ta sulle pähe .

Heidi said...

Stekikasutamisest loobusin, kuna tema puhul pole sellest mingit abi. Mis ma ikka togin või löön teda, see ei tee asja paremaks. Ta ei tee välja sellest ;)

Lili said...

Arvan ka, et hobune sulle lihtsalt karmilt pähe istunud, ta teab juba, et sa kaua ei jända ja annad alla ja ta on oma eesmärgi saavutanud! Hakka A-st ja B-st peale, pane ta kordele ja õpeta selgeks häälkäsklused samm-traav-galopp. Kui see ideaalselt töötab, siis kõigepealt lähed kordel selga ja teed sama (häälega ja säärt juurde kasutades) ja sealt siis liigute tasapisi edasi. Selline mõte minu poolt!
Muidugi ära unusta teda iga positiivse sammu eest kiita!:)

Laura said...

Mixoni puhul ei olnud ka alguses lihtsalt mõtet stekki kasutada, sest ta ei läinud selle peale edasi vaid loopis lihtsalt paar litrit.
Aga sinu hobune vehib ka tagumiste jalgadega ja teeb koguaeg kolli nägu?

Heidi said...

No kas just koguaeg, aga ta on selline, iseloomu näitaja. Kui midagi häirib, siis kõnnib minema, vehib jalgadega või teeb kurja nägu. Aga nüüd on seda vähemaks jäänud. Ükskord puhastamisel ei meeldinud talle, et ma ühest kohast puhastan vms. siis vehkis jalaga ja kõndis minema. Mina järgi, siis kõndis uuesti minema. Mina uuesti järgi, siis tegi natuke kurja nägu, ma ütlesin, et lõpeta ära ja puhastasin edasi ja lõpus lasi ta ikka ilusti ära puhastatud ja kõndis ära alles siis, kui mina olin lõpetanud.

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.