13 December, 2008

13. Detsember.

Hommikul, kui silmad avasin oli esimene mõte, et ma tahan sõitma minna. Sõin, sättisin valmis ja sõitsime issiga maale. Sadulavöö võtsin ka kaasa. Nüüd on meil kõik enda isiklikud asjad, mida kasutame. Jõudsin talli ja hobused olid sees. Alguses küll olin segaduses, et miks nad sees on, aga tegelikult oli see hea, sest tibu oli väga rahulik ja võttis kõike mõistlikult. Puhastasin ära, oli ainult mõne kakajunni peal maganud (mis on suureks saavutuseks, kuna vahest haiseb ikka kole pahasti) ja veidi saepurune. Jalad olid ka mõnusad kuivad ja sokikesed sai valgeks tehtud. Tõin sadula Kalla boksi äärelt Dolli omale, kookisin oma kaitsmed kastist välja ja helistasin Kadrile tema tagumiste kaitsmete laenamiseks ning asusin saduldamise kallale. Vahetasin sadulavööd ära ja tõstsin sadula Dollile selga ja ta vehkis oma tagumise jalaga ja tahtis sadulat hammustada. :'(:'(:'/ Kas tõesti see sadul ei sobi talle? Kõik peaks ju enam vähem olema.. Pealegi, selle peab veel natuke rohkem sisse sõitma.. Ma olen täiesti nõutu! Oeh. Aga ma olin üliüberrahulik ja rääkisin ja silitasin teda, et kõik on korras ja tore. Tõmbasin sadulavöö õrnalt kinni ja tegin talliukse lahti. Tüdrukul oli nii huvitav jälgida, kuidas Pretty ja Fritz (koerad) mängisid. Koguaeg oli pea boksist väljas ja tsekkis koeri. Panin kaitsmed peale, bitlessid pähe ja ta oli nii mõnus. Ma olen vist liiga elava fantaasiaga, aga kui ma seal siblisin, siis ta vaatas mind nii sümpaatse näoga, et nagu kohekohe tahaks välja minna ja oli minu tegevusest vägagi huvitatud. See oli tore. Läksime tallist välja natuke eemale ja jäime seisma. Ma ronisin talle selga. Ta oli ülitubli :O Ta seisis täiesti paigal ja super no. Samm. Kõndisime Ahjude põllule (minu tädi põllule, mis on tallist.. natuke kaugemal :D) Tegime sammu, natukese aja pärast võtsin ka traavi. Arvestades seda, et ta nii kaua seisnud oli, oli ta nii hea. Traav oli küll liiga energiline ja veidi vaiksem oleks võinud olla, aga (Y) Tegime voldi, kohe kui ots kodupoole oli, hakkas väike rodeo :D Haha. Võtsin sammu korraks ja kohe, kui rahunenud oli, võtsin uuesti traavi. See oli küll mõneks minutiks. Liikusime põllulõigule, kus me enne heina tegime. Ja seal tegime sammutööd, voldid, peatused, serpentiinid (vms), diagonaalid ja suunamuutused. Täna ei õnnestunud bitlessidega teda 'ratsmesse' e. pead allapoole lõdvestatuks saada, aga annan andeks. Vahepeal mõtlesin, et kui tore oleks koolisõidus temaga võistelda :') Vahepeal sõitsid sugulased Vokast mööda ja rääkisime veits, ning varsti ka lõpetasin. Läksime talli ja viskasin fliisika peale ning hobused õue. Tegin boksi korda ja veits talli ka.. enda asjad. Varsti tuli issi, andis mulle lambikese ning ma viskasin heinad alla, tõin hobused ka sisse. Läksin koplisse ja Doll eriti vastu ei tulnud. Aga ei hakkanud vastu ka sellele, et tuppa vaja minna. Kuid Kalla ja Tigris meile järgi ei tulnud.. Olin natuke pahane. Teine värav võiks ka valmis olla, ei peaks läbi muda minema. Kui dollu sisse viisin, siis ta läks nii nunnult mäe pealt ja mina mäe kõrvalt. ( No mis mägi see on.. väike küngas :D) ja jää oli isegi nii tugev, et minu ja Dollu ära kannatas. Nice. Issi andis Dollule kaera ja mina läksin teistele järgi. Võtsin ka salarelva- leiva, kaasa. Tigris hakkas ära minema, ma jooksin järgi, ja viskasin leiva ninaette. Ma ei viitsi kakelda nendega. Ta oli tubli ja ma sain talle päitsed väga hästi pähe. Kallale andsin ka pisikese tüki, äraostmiseks. Läksime talli.. alguses ei tulnud Kalla järgi, aga pärast jõudis pärale, et ta jäi üksi pimedasse koplisse. Issi oli heinad ette visanud ja ega kaua enam ei olnudki.

Homme ka kindlasti talli, ma ei tea veel, kas ma sõitma lähen. Esmaspäeval ma arvatavasti talli ei jõua :( Sest meil on jõulupeo proov kooriga. Vaatame, kuidas minu kitarril ''Talveöö'' saatmine läheb ja kas seda ka kuulda on. Teisipäeval käin kindlasti tallist läbi, sadagu või pussnuge taevast, olgu ma nii väsinud, kui tahes, aga ma lähen. Kolmapäeval ei jõua talli, 6 tundi, peale seda arst ja jõulupidu. Neljapäeva kohta ma veel ei tea.. Oleneb. Ja reedel üritan ka talli jõuda. Selline siis minu järgmise nädala plaan. Üritan ka selle järgi elada, eks näis. :)
Suur porgand teistele! ;*

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.