30 December, 2008

29 ja 30. dets

Päevad on möödunud tallis tegutsemisega. Eile tegin Dolli boksi, panin sinna põhku, mis oli tänaseks kõik ühte nurka lükatud, tõin hobused sisse. See on kõige toredam, et kui ma vilistan, siis on kõik kolm kohe platsis.
Täna läksin kolme ajal talli ja esimese asjana tegin kolm boksi puhtaks. Kõikidesse põhk sisse ja söödad valmis. Pühapäevani on tall jälle minupäralt. Viisin hobustele juua, mängisin Fritzuga, käisin viisin Kalla boksist tulnud heina hobustele ette, jamasin veidi nendega, korrastasin põhupalli, tõin hobused sisse, puhastasi Dolli jala ära. Väike haav, aga nii palju mustust seal sees. Nojah, halvas kohas on ka. Aga see juba paraneb ilusti. Ta hoidis oma jalga täna nii halvasti ja see tegi mu seljale nii haiget. Täiega tõmbles ja issi pidi muidugi samal ajal oma õunaga seal jamama. Panin nööri ümber jala ja hoidsin sellega. Ilusti sain ära puhastatud ja natukese aja pärast jõudis Dollile kohale, et ei ole vaja tõmmelda. Jee. Jootsin veel hobuseid ja läksime koju.
Ma olen Kalla pärast mures, kuna ta ei söö üldse. Hammastega midagi vist. Ta üldse õnnetukene praegu. Otsisin Kadrile T.Siiboja numbi ja Kadri pidi helistama.. Eks siis ole kuulda. Loodetavasti ta ikka tuleb ja vaatab asja üle. Ja kui ta juba siin on, siis võib ju minu hobusele ka väikese ülevaatuse teha. Kabjad värgid-särgid. Homme on plaanid sellised, et minna Toila, käia poisil külas ja päev hästi veeta ning pärast Annemari ja Helinaga Peerile meie talli minna ja siis sõitma minna arvatavasti. Ma ei teagi, mis nüüd sadulaga teha. Kui sõita, siis ainult selle paksu Kadri pehmendusega. Ja eks vaatab seda.
KELLELGI 28 SUURUSES SADULAT POLE MÜÜA? :)

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.