31 December, 2008

Vana-aasta lõpp

Täna oli nii tihe päev. Hommikul 8.45 üles ja korra tallist läbi, mõned asjad kaasa, hobused välja ja Toila. Teepeal võtsime Helina peale ja sõitsime talli. Ma ütlen ainult ühe sõna: vastik. See on lihtsalt jube mis on. Täkukari on täielik ribiorel. Nagu lehmad. :S Õnneks ponid on ilusad paksud, elavad 24/7 väljas ja söövad seda, mis nad sealt üles leiavad.. 8) Käisime nö 'sõitmas' mis oli rohkem iluuisutamine. No kella kaheni olime seal ja sõitsime tagasi ning võtsime Annemari peale, et maale sõita. Annemar tuli pildistama. Helina võttis Tigrise ja mina loomulikult Dolli. Bitlessidega, pehmenduse panin mingi topeltpaksult turja peale, aga noh jah. Läksime ülilibedat teedpidi põllupeale ja sõitsime seal. Doll muidugi eelistas jääd lumele, aga ma arvan, et see oli tema jala pärast. Sõitsime veidi, ta oli väga hea võrreldes sellega, mis ta tavaliselt on olnud. Parematpidi ja vasematpidi tegime ilusti ja vahetasime Helinaga. Tigris oli vastik! :D Vahetasime üsna pea tagasi ja Hellu vahetas Dollil bitlessid valjaste vastu. Suulistega oli ta nii nõme. Vahepeal täiega tõmbles ja kui me ära hakkasime minema, siis Kalla jooksis meist mööda ja Doll lihtsalt plahvatas, mina ka. Ta tõmbas ennast küünlasse, mitu korda ja laksis nii tagant kui eest ja peale seda ta enam maha ei rahunenud. Tulin maha ja keset jääd hakkas mingit tantsu tegema, tule taevas apppi! Ma nii rööökisin ta peale :D ( Anna andeks Doll!) Aga mu närvid olid lihtsalt lõppemas, kuidas saab selline olla. :D Vahepeal hüppas ta jälle jää peale ja mulle peale ja igalepoole. Peale trenni tegin talle musi ( see ju aitab kõige vastu! xD ) Ja kalli kalli. Sest tegelikult polnud mul erilist õigust ta peale karjuda, ag noh.. juhtub. Vähemalt ei läinud kätega kallale ja ei karjunud kõrva. (A) Igastahes, tegime tallitoimetused ära ja läksime minema.
Head uut aastat kõigile ja et teil ja teie hobustel oleks parem uus aasta! ;)

No comments:

  • Fotoalbum- Heidih
  • Hobufoorum- Fatah
  • E-mail- Fatah@hot.ee
  • Msn- Bobsk@windowslive.com
  • Rate- Gerbera-
  • Orkut- Heidi H.